Heb je de order geannuleerd of geretourneerd? Dan ontvang je eerst van ons een bevestiging per e-mail zodra de order geannuleerd is of jouw retourzending verwerkt. Vervolgens zullen wij het bedrag binnen het wettelijke termijn van 10 werkdagen terugstorten. Dit geldt voor alle betaalmethodes.
Hoe heb je de betaling gedaan?
- iDEAL of bankoverschrijving: Het bedrag wordt op jouw bankrekening bijgeschreven. Wij werken hiervoor met onze betaalpartner Mollie. Hun naam zul je terugzien op je rekeningafschrift.
- Creditcard: Er zal op je creditcard afschrift een creditbedrag te zien zijn, wanneer het verwerkt is. Hierin kan vaak een paar dagen vertraging zitten, afhankelijk van de creditcardmaatschappij.
- Klarna/Billink: Wij zorgen dat Klarna je geen factuur toestuurt of dat ze een creditfactuur sturen indien je de factuur al ontvangen hebt.
- Paypal: Het bedrag wordt teruggestort via of op je Paypal account.
- Cadeaubon: Wanneer je bestelling is betaald met een cadeaubon dan vullen we het saldo weer aan. Hier kun je saldo controleren.
- Bol.com, Blokker, Wehkamp, FonQ, Beslist of Amazon: Dan geven wij hun opdracht tot terugbetaling, zij zijn vervolgens de partij die het voor jou verwerken. Ook onder hun naam zal het dan te zien zijn op de rekening. Mocht dit niet het geval zijn, contact ons dan via de knop "Een aanvraag indienen" met je ordernummer. Wij zullen dan voor je controleren of het al is verwerkt in het systeem.