Is je bestelling beschadigd geleverd? Geen zorgen, we lossen het graag voor je op!
Heb je schade aan je bestelling? Meld de schade binnen 24 uur na ontvangst via de onderstaande knop. Meld hier eenvoudig je probleem aan met je ordernummer en e-mailadres.
Selecteer de beschadigde artikelen in het formulier. Geef de reden van je melding op en voeg altijd een foto van het pakket en de inhoud toe. Zo kunnen wij je snel helpen!
Super, je melding is ingediend! We nemen spoedig contact met je op.
Schade melden |
Heb je via één van onze partners iets besteld en wil je schade melden?
Bol.com | Dien via je bol.com account een aanvraag in. De instructies zullen vanuit bol.com volgen. |
Blokker | Stuur ons een bericht via de knop "Een aanvraag indienen". Wij sturen je dan een bericht terug met de vervolgstappen. |
Wehkamp | Maak een melding op ons retourplatform via de knop "Een probleem melden". |
Amazon | Maak een melding op ons retourplatform via de knop "Een probleem melden". |
Beslist | Maak een melding op ons retourplatform via de knop "Een probleem melden". |
Een probleem melden |