Is jouw bestelling verkeerd geleverd, of mis jij een artikel? Geen zorgen, we lossen het graag voor je op!
Heb je een probleem met jouw bestelling? Meld hier eenvoudig je probleem aan met je ordernummer en e-mailadres.
Selecteer de artikelen met een probleem in het formulier. Geef de reden van je aanvraag op en voeg altijd een foto van het pakket en de inhoud toe. Zo kunnen wij je snel helpen!
Super, jouw aanvraag is afgerond! We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Een probleem melden |
Heb je via één van onze partners iets besteld en wil je een probleem melden?
Bol.com | Dien via je bol.com account een retouraanvraag in. De instructies zullen vanuit bol.com volgen. |
Blokker | Stuur ons een bericht via de knop "Een probleem melden". Wij sturen je dan een bericht terug met de vervolgstappen. |
Wehkamp | Maak een melding op ons retourplatform via de knop "Een probleem melden". |
Amazon | Maak een melding op ons retourplatform via de knop "Een aanvraag indienen". |
Een probleem melden |