Heb je een track & trace code?
Vul hier de track & trace code in. Zo kun je de actuele status van je zending volgen.
Wij streven er altijd naar om je bestelling de volgende dag te bezorgen, mits deze bestelling voor 20:00 is geplaatst. Je ontvangt een mail met track & trace code zodra je bestelling ons magazijn verlaat.
Wijzigen bezorgmoment
Komt het geplande bezorgmoment niet uit? Of wil je het pakket toch liever ophalen bij een PostNL-punt? Vanaf het moment dat PostNL je pakket heeft ontvangen tot je de status ‘Gesorteerd’ ziet staan, kan je het bezorgmoment of de locatie wijzigen. Dit doe je makkelijk via de track en trace of de Mijn DHL app. Bezorging wijzigen kan alleen als je bent ingelogd met je eigen PostNL-account.
Niet thuis bij bezorging pakket
Niemand thuis bij het bezorgen van je pakket? Dan geeft PostNL het af bij de buren of bij een PostNL-punt. Met de track & trace-code zie je waar je het pakket kunt ophalen. Daarnaast krijg je ook een e-mail van PostNL waar het pakket is bezorgd. Heb je de PostNL-app? Dan kun je daar ook zien waar je pakket is.
Je pakket wordt 1 week voor je bewaard op het PostNL-punt. Daarna sturen ze het terug naar ons.
Let op: per 1 juli 2022 geeft PostNL alle informatie over de locatie van je pakket zoveel mogelijk per e-mail of in de PostNL-app.
Meer informatie kan je vinden op de website van PostNL.
De door jullie aangegeven levertijd is verstreken, wat nu?
Het kan zijn dat je bestelling vertraging heeft opgelopen of bijvoorbeeld de planning van de bezorger is uitgelopen. Neem bij vertraging eerst contact op met PostNL via de PostNL-app of website. Wanneer je nog geen gebruik maakt van de app dan zul je deze eerst moeten downloaden. Veel webshops verzenden met PostNL, op deze manier is het heel makkelijk om je bestellingen in de gaten te houden.
Heb je nog steeds hulp nodig? We zoeken dit graag even voor je uit. Neem contact op met onze klantenservice via de knop "Een aanvraag indienen".
Heb je geen track & trace code ontvangen en ook geen bericht dat je bestelling is verzonden?
Het kan zijn dat je producten hebt besteld die niet op voorraad zijn of misschien heb je hogere aantallen besteld dan de voorraad strekt. Dit stond dan vermeld in de winkelwagen. Is de levertijd hiervan inmiddels verstreken? Neem dan contact op met onze klantenservice via de knop "Een aanvraag indienen".
De status van mijn pakket zegt afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen
- Wacht altijd 2 werkdagen nadat deze status is aangepast en neem daarna contact met ons op via de knop "Een aanvraag indienen".
- Vraag in de tussentijd bij een aantal buren en kijk bij appartementengebouwen of het pakket in de centrale hal is achtergelaten.
- Check of je bericht hebt ontvangen van PostNL in je mail of in de PostNL-app.
- Controleer ook of het afleveradres in de Track & Trace code overeenkomt met jouw adres.
Heb je dit allemaal gedaan en is het pakket niet terecht? Neem dan contact met ons op.
We gaan een onderzoek starten bij PostNL om de GPS-locatie op te vragen waar het pakket wordt gescand. Dit zal plaatsvinden op de plek waar de bezorger het pakket scant voordat het bij jouw deur (of op de door jou aangegeven locatie) wordt afgeleverd. Meestal zullen we binnen 3 werkdagen een reactie van PostNL ontvangen, dus we willen je vragen om geduldig te wachten.
Tijdens dit onderzoek zal PostNL navraag doen bij de Cityhub (waar jouw pakket in de bus van de bezorger wordt geladen) en bij de bezorger zelf. De bezorger zal worden gevraagd of en waar het pakket is afgeleverd, terwijl de Cityhub intern zal controleren of alle procedures correct zijn gevolgd. Het onderzoek zal als afgerond worden beschouwd zodra al deze informatie correct is verzameld.
Twijfel je toch aan de uitkomst? Dan kunnen onze klantenservice medewerkers je adviseren of er nog verdere stappen zijn die je kunt ondernemen.