Mist er een artikel bij je bestelling?
Wat vervelend dat je een artikel mist bij jouw bestelling. Je kan ons een bericht sturen via de knop "Een aanvraag indienen" waarin je aangeeft welk artikel je mist bij de bestelling.
Heb je een verkeerd artikel ontvangen?
Dit kun je melden via ons online retourformulier. Wij zullen vervolgens het moment van inpakken controleren via onze videobeelden en via PostNL nagaan wat de afmetingen en het gewicht zijn. Bij ontvangst van verkeerde artikelen sturen wij je een retourlabel toe om de zending te retourneren. Graag zien wij de retourzending binnen één week tegemoet. Mocht dit niet het geval zijn dan zijn wij genoodzaakt de kosten voor de verkeerd ontvangen artikelen in rekening te brengen.
Heb je een bestelling ontvangen die niet voor jou bestemd is?
Vul in het aanvraagformulier via de knop "Een aanvraag indienen" al je eigen bestelnummer en gegevens in met daarnaast ook zo veel mogelijk informatie over de bestelling die je hebt ontvangen. Nadat je een melding hebt gemaakt, zal onze klantenservice jou voorzien van een retourlabel. Op deze manier kun je het pakket kosteloos aan ons retourneren. Zodra wij het pakket van je ontvangen hebben, sturen wij uiteraard zo snel mogelijk de juiste artikelen toe.
Heb je te veel ontvangen?
Heel fijn dat je dit aan ons doorgeeft, bij de voorraadtelling klopten de aantallen namelijk al niet! Je helpt ons de zoektocht naar de missende producten zo makkelijker te maken.