Is je bestelling beschadigd aangekomen? Geef binnen 24 uur na ontvangst je schade door. Na deze 24 uur is het voor ons steeds lastiger om te bepalen of de schade is ontstaan bij verzending of door gebruik. Het aanmelden van schade werkt hetzelfde als het aanmelden van een retour.
Geef je schade door via ons online retourplatform:
Schade melden |
Lever de benodigde informatie aan
- Foto's van de beschadigde producten, zodat wij in één oogopslag kunnen zien hoe het artikel is beschadigd. Om de schade goed te kunnen beoordelen, hebben wij namelijk foto’s nodig.
- Geef aan welke oplossing jij van ons verwacht. Wens je een nieuw product of een terugbetaling? Dit kun je direct doorgeven bij de schademelding.
Zorg ervoor dat alle informatie compleet is. Op deze manier kunnen wij jouw aanvraag sneller in behandeling nemen, en dus ook zo snel mogelijk afhandelen.
Het beoordelen van je aanvraag
Je aanvraag zal nu worden beoordeeld door onze klantenservice. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie van ons.