Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Of je je bestelling nog kunt annuleren hangt af van de huidige status ervan. Ons magazijn is ontworpen voor een efficiënte verwerkingsprocedure, waarbij bestellingen binnen enkele uren worden verzameld en ingepakt voor verzending. Zodra je bestelling naar ons magazijn is verzonden en daar wordt verwerkt, is het helaas niet meer mogelijk om wijzigingen aan te brengen of de bestelling te annuleren.
Kan ik nog iets wijzigen aan mijn bestelling wanneer deze al verzameld wordt in het magazijn?
Zodra je bestelling in het magazijn wordt verzameld, is het niet meer mogelijk om wijzigingen aan je order door te voeren. Onze verwerkingsprocedure is zeer snel, waarbij bestellingen binnen enkele uren worden gereedgemaakt voor verzending.
Kan ik het adres nog wijzigen na het plaatsen van mijn bestelling?
Helaas is het niet mogelijk om een adreswijziging door te voeren nadat je de bestelling hebt geplaatst.
Indien je per ongeluk een verkeerd adres hebt ingevoerd, raden we je aan om de track & trace van je bestelling nauwlettend te volgen. In veel gevallen biedt de vervoerder de mogelijkheid om de leveringsopties aan te passen naar bijvoorbeeld een afhaalpunt.
Mocht je hulp nodig hebben bij een van de bovenstaande punten, neem dan gerust contact met ons op door een aanvraag in te dienen. We helpen je graag verder!