Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening. Wij vragen je vriendelijk om je klacht over de levering volgens onze procedureregels, zoals hieronder beschreven, in te dienen. Wij doen ons uiterste best om je klacht zo goed mogelijk op te lossen.
Je kunt contact met ons opnemen via de knop "Een aanvraag indienen". We vragen je om je bestelnummer en een duidelijke omschrijving van de klacht te geven, ondersteund met zoveel mogelijk informatie, zoals foto's en eventuele andere communicatie die al heeft plaatsgevonden.
Klachtenafhandeling en geschillen
- De ondernemer heeft een duidelijk gecommuniceerde klachtenprocedure en behandelt de klacht volgens deze procedure.
- Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen een redelijke termijn, volledig en duidelijk omschreven, worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
- Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen 30 dagen na ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, ontvangt de consument binnen 30 dagen een bericht van ontvangst met een indicatie wanneer een uitvoeriger antwoord kan worden verwacht.
- Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument is uitsluitend Nederlands recht van toepassing, voor zover het internationaal privaatrecht dit toelaat.
- Aankopen van klanten zijn beschermd door Trusted Shops.
- Wanneer de ondernemer de tussenkomst aanvraagt, dient de consument zich binnen vijf weken na een schriftelijk verzoek van de ondernemer uit te spreken of hij dit ook wenst of dat hij het geschil wil laten behandelen door de bevoegde rechter. Verneemt de ondernemer de keuze van de consument niet binnen de termijn van vijf weken, dan is de ondernemer gerechtigd het geschil voor te leggen aan de bevoegde rechter.