Wil je jouw bestelling retourneren? Wat jammer, maar geen probleem! Meld hier je retour eenvoudig aan met je ordernummer en e-mailadres. Let op: gebruikte producten worden niet retour genomen!
Retourneren kan binnen een zichttermijn van 30 dagen na ontvangst en is op eigen kosten.
uitgezonderd: Let op! De Mystery boxen zijn niet te retourneren
Bestelling beschadigd aangekomen? Geef binnen 24 uur na ontvangst je schade door via onderstaande knop. Dit werkt hetzelfde als het aanmelden van een retour. Wacht altijd op een reactie van ons team voordat je een kapot artikel retourneert of weggooit.
Terugbetaling
Zodra wij je retour of annulering hebben ontvangen, wordt de terugbetaling verwerkt binnen de wettelijke termijn van 10 werkdagen. Dit geldt voor alle betaalmethoden.
Hoe heb je de betaling gedaan?
- iDEAL of bankoverschrijving: Het bedrag wordt op je bankrekening bijgeschreven. Wij werken hiervoor samen met onze betaalpartner Mollie, die je terug zult zien op je rekeningafschrift.
- Creditcard: Er verschijnt een creditbedrag op je creditcardafschrift zodra de terugbetaling is verwerkt. Dit kan enkele dagen duren, afhankelijk van de creditcardmaatschappij.
- Klarna: Wij zorgen ervoor dat Klarna je geen factuur stuurt of een creditfactuur verstuurt indien je de factuur al hebt ontvangen.
- Paypal: Het bedrag wordt teruggestort op je PayPal-account.
- Cadeaubon: Wanneer je bestelling is betaald met een cadeaubon dan vullen we het saldo weer aan.
- Bol.com, Blokker, Wehkamp, FonQ, Beslist of Amazon: Wij geven hen opdracht tot terugbetaling. De terugbetaling wordt dan verwerkt door hen en verschijnt onder hun naam op je rekeningafschrift. Mocht dit niet het geval zijn, vul dan een aanvraag in via de knop "Een aanvraag indienen" met je bestelnummer en vraag. Wij zullen dan voor je controleren of het al is verwerkt in het systeem.