Is je bestelling geannuleerd of heb je deze via ons retourportaal geretourneerd? Zodra wij de retourzending of annulering hebben ontvangen, wordt het bedrag binnen de wettelijke termijn van 10 werkdagen teruggestort. Dit geldt voor alle betaalmethoden.
Hoe heb je de betaling gedaan?
- iDEAL of bankoverschrijving: Het bedrag wordt op je bankrekening bijgeschreven. Wij werken hiervoor samen met onze betaalpartner Mollie, die je terug zult zien op je rekeningafschrift.
- Creditcard: Er verschijnt een creditbedrag op je creditcardafschrift zodra de terugbetaling is verwerkt. Dit kan enkele dagen duren, afhankelijk van de creditcardmaatschappij.
- Klarna: Wij zorgen ervoor dat Klarna je geen factuur stuurt of een creditfactuur verstuurt indien je de factuur al hebt ontvangen.
- Paypal: Het bedrag wordt teruggestort op je PayPal-account.
- Cadeaubon: Wanneer je bestelling is betaald met een cadeaubon dan vullen we het saldo weer aan.
- Bol.com, Blokker, Wehkamp, FonQ, Beslist of Amazon: Wij geven hen opdracht tot terugbetaling. De terugbetaling wordt dan verwerkt door hen en verschijnt onder hun naam op je rekeningafschrift. Mocht dit niet het geval zijn, vul dan een aanvraag in via de knop "Een aanvraag indienen" met je bestelnummer en vraag. Wij zullen dan voor je controleren of het al is verwerkt in het systeem.