Retour
Wij kunnen geen retouren accepteren van bestellingen die zakelijk zijn besteld.
Schade
Hoewel we ons best doen om je bestelling in perfecte staat te leveren, kan het helaas voorkomen dat er tijdens het transport schade ontstaat. Mocht je bestelling beschadigd zijn aangekomen, dan kun je dit melden via zakelijk@cookinglife.nl. Om je snel en effectief te kunnen helpen, ontvangen wij graag de volgende informatie:
- Overzicht artikelen met schade en bijbehorende aantallen
- Foto van de beschadigde artikelen
Met deze informatie kunnen we je het snelst helpen en naar de beste oplossing zoeken. Het aanleveren van deze gegevens dient binnen 72 uur na ontvangst te gebeuren.
Levering
Als de artikelen op voorraad zijn, kunnen we de bestelling dezelfde dag nog versturen. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een Track & Trace-code zodat je de bestelling kunt volgen. Wij verzenden met PostNL.
Als de artikelen niet op voorraad zijn, zal de levertijd langer zijn. We houden je hiervan op de hoogte. De artikelen worden besteld bij onze leverancier(s), dus houd rekening met een extra levertijd van 2 tot 10 werkdagen bovenop de normale levertijd. We doen ons best om je hier al tijdens het offerteproces van op de hoogte te brengen.
Offerte aanvragen
Ben je van plan een grote bestelling te plaatsen? Lees op deze pagina meer over het aanvragen van een zakelijke offerte.